مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 07:002020-06-13بين الملل

فیلسوف آمریکایی| سلطه طلبی آمریکا با نژادپرستی در آن مرتبط است


«کورنل وست» فیلسوف و فعال حقوق مدنی آمریکایی در خصوص اعتراضات ضد نژادپرستی اخیر در این کشور گفت، نژادپرستی و خشونت پلیس را نمی توان از سیاست های امپریالیستی آمریکا جدا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  کورنل وست فیلسوف و فعال حقوق مدنی آمریکایی در گفت وگویی تفضیلی با وبگاه خبری میدل ایست آی که نسخه کامل آن هنوز منتشر نشده، به اظهارنظر درباره اعتراضات ضد نژادپرستی اخیر که در آمریکا و چند کشور غربی دیگر در جریان است، پرداخت.

وی گفت کم ارزش شدن زندگی سیاه پوستان بدون صحبت درباره نظامی گری و دست درازی امپریالیستی آمریکا به نواحی دوردست امکان پذیر نیست.

او صحبت درباره قتل جورج فلوید و خشونت پلیس را از بحث و گفت وگو در خصوص سیاستهای امپریالیستی واشنگتن غیرقابل تفکیک دانست.

وست همچنین در صحبت هایش از باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا انتقاد کرد.

  این فیلسوف آمریکایی حادثه رخ داده برای شهروند سیاه پوست آمریکایی را با جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی مرتبط دانست و گفت: کاری که باید انجام دهیم این است که بدانیم خاکسپاری جورج فلوید، جایی که اشک ها سرازیر می شوند.

آن ها (مردم فلسطین) هم در نتیجه سیاست آمریکا و بمب های این کشور که در اختیار نیروهای اسراییلی قرار می گیرد، خاکسپاری های مشابه در  کرانه باخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلسوف آمریکایی| سلطه طلبی آمریکا با نژادپرستی در آن مرتبط است

فیلسوف آمریکایی| سلطه طلبی آمریکا با نژادپرستی در آن مرتبط است